اس ام اس های غمگین
دیگر موارد
اس ام اس های غمگین
نویسنده : تیموررضائی شهریور
چهار شنبه 24 تير 1394

یارو شلوارشو بر عكس ميپوشه ننش ميگه
الهي من قربون بچم برم كه هر وقت داري ميري انگار داري مياي
الهی من فدای تو / چه کار کنم برایه تو
اگه تو این بیابونا / خاری بره به پایه تو
::::
::::
تو دنيا سه تا فرشته هست : اولي داره به يتيما غذا ميده دومي داره به مردم کمک ميکنه سومي که من خيلي دوسش دارم داره اين اف رو ميخونه
::::
::::
ميدوني اينا چين؟؟؟ . . .
اينا پرنده هايي هستن كه براي بوس كردن تو اومدن.از طرف من.
Vv اين دو تا هم كاري داشتن دير رسيدن ....
::::
::::
اگه چشمات پرسيد بگو نديدمش * اگه گوشات پرسيد بگو نشنيدم * اگه دستات لرزيد بگو مال سرماست * اگه پاهات سست شد بگو مال ضعفه * اما اگه دلت ريخت بهم به خودت دروغ نگو
::::
::::
خداوند آتش را آفريد تا ارزش آب را بدانيم وخلا زاييده شد تا ارزش هوا را بدانيم و بعد مرگ آمد تا ارزش زندگي را بشناسيم.
حیف نون میره طواف کعبه ، جو می گیرتش میزنه تو سر و سینش و داد می زنه  " وای خدا کشته شد "  !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.